0 0.00 

POGOJI POSLOVANJA

POGOJI POSLOVANJA

Uporabnik (kupec) s potrditvijo naročila sprejema splošne pogoje poslovanja. Izdelki podjetja Medical center d.o.o., Ljubljana, s sedežem: Ulica Ferda Kozaka 30, Ljubljana, so naprodaj v spletni trgovini pharmos.si

Prodaja blaga se izvaja izključno na območju Republike Slovenije.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Medical center d.o.o., Ljubljana so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnika (ZVPot Uradni list RS št. 98/2004 in UPB2 Uradni list RS št. 126/2007) in Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (Uradni list RS št. 61/2006).

 

REGISTRACIJA

Za izvedbo naročila je potrebna registracija uporabnika. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Postopek registracije je enostaven in ga opravite tako, da kliknete na košarico desno zgoraj ter sledite nadaljnim navodilom.

 

VAROVANJE ZASEBNOSTI

Uporabnik z izvedeno registracijo dovoljuje podjetju Medical center d.o.o., Ljubljana zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese ob registraciji. Medical center d.o.o., Ljubljana se obvezuje, da podatke, pridobljene preko spletne trgovine in preko spletne strani, ne bo predal nepooblaščeni osebi in jih bo varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, 86/04, 113/05, 51/07, 67/07 in 94/07). Vsi zbrani osebni podatki so namenjeni izključno poslovanju spletne trgovine Medical center d.o.o., Ljubljana in bodo služili potrebam izvedbe in dostave naročila ter nadaljnje aktivnosti v okviru promocije izdelkov in storitev spletne trgovine ob privolitvi posameznika.

 

POSTOPEK NAKUPA

Uporabnik v spletni trgovini kupuje z pritiskom na gumb DODAJ. Ko zaključi z dodajanjem artiklov v košarico, pritisne gumb Prikaži košarico, Nadaljuj na blagajno, vnese svoje podatke in izbere način plačila, pregleda, po potrebi dopolni ali popravi in potrdi naročilo. Pogodba je sklenjena, ko uporabnik potrdi naročilo. Naročilo/ pogodba se sklepa v slovenskem jeziku, sklene pa se lahko po elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine Medical center d.o.o., Ljubljana.

 

 

CENE

Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in že vključujejo 9,5% oz. 22% DDV (davek na dodano vrednost), razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod navedenimi pogoji. Lahko se zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Popusti se praviloma ne seštevajo! Artikli v akciji so artikli iz redne ponudbe, ki imajo znižano ceno zaradi začasne promocijske aktivnosti.

 

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

 

POŠTNINA

Poštnina je za kupca brezplačna.

 

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

Plačilo po povzetju (plačilo z gotovino ob prevzemu blaga).  Če se odločite za plačilo po povzetju, potem boste skupaj s paketom prejeli račun s položnico, ki jo boste poravnali poštnemu uslužbencu.

Neposredna bančna transakcija. Plačilo poravnajte na na bančni račun. Naročilo ne bo odposlano, dokler ne prejmemo plačila na na bančni račun.

Osebni prevzem (plačilo ob prevzemu). Blago je možno kupiti tudi osebno na lokaciji Medical center d.o.o., Ljubljana, Ulica Ferda Kozaka 30, 1000 Ljubljana- Podutik. Nakup je možen PON-PET od 8h do 21h. Možno je plačilo z gotovino ali s plačilnimi karticami.

 

DOSTAVA IN DOBAVNI ROK

Blago vam bomo skupaj z računom poslali po pošti na naslov, ki ste ga navedli. Ob dostavi blaga boste prejeli tudi veljaven originalni račun z vsemi podatki in v skladu s pogoji prodaje objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.

Blago vam bomo dostavili preko Pošte Slovenija ali druge dostavljalske službe, v dopoldanskem času. Če vas ob tem času ne bo doma, vam bo dostavljalec pustil obvestilo o pošiljki, slednjo pa boste morali prevzeti sami na lokalni enoti Pošte Slovenija.

Za izdelke, ki so sicer prisotni v spletni trgovini Medical center d.o.o., Ljubljana in so označeni kot razprodani, ni na zalogi oz. minimalna zaloga, je dobavni rok 15 dni po prejetem naročilu. V kolikor artikla ne bo več v asortimanu, vas bomo o tem obvestili preko elektronske pošte, ki ste jo navedli ob prijavi.

Pridržujemo si pravico, da izjemoma odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročenih izdelkov zmanjka na zalogi pri dobaviteljih, če ugotovimo povečano plačilno rizičnost kupca, če ugotovimo, da naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji. Ob morebitnih nejasnostih vezanih na naročilo vas bomo takoj obvestili po e-pošti oz. telefonu in se trudili najti ustrezno zadovoljujočo rešitev v vašo korist.

 

ROK ZA PREVZEM BLAGA

Praviloma so pošiljke dostavljene naslovniku naslednji delovni dan po odpremi. Kupec je pošiljko dolžan prevzeti najkasneje v roku 14 dni od odpreme. V kolikor tega ne stori, Pošta Slovenije vrne pošiljko pošiljatelju. Pri tem Pošta Slovenije zaračunava stroške pošiljanja in vračanja pošiljke po njihovem ceniku. Cena zavrnitve oz. ne sprejetja naročene pošiljke znaša 8,12€. Vse stroške nastale z neupravičenim vračanjem pošiljke krije kupec. Prodajalec ima pravico kupcu zaračunati neupravičeno vračilo pošiljke z ločenim računom ali ob naslednji dobavi.

V primeru, da naročenega blaga ne prejmete v pričakovanem času, oziroma niste prejeli obvestila o dostavi, nas o tem obvestite preko elektronske pošte ali telefona. V najkrajšem možnem času bomo skušali odkriti, kaj se je zgodilo z vašim naročilom.

 

GARANCIJA

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Vračilo blaga v garanciji se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

 

PREKLIC NAROČILA

Naročilo lahko prekličete isti dan do 12 ure (naslednji dan, če ste naročili po 12 uri):

s klicem na telefon  041 401 600

preko e-pošte: info@pharmos.si (navedite ime in priimek, naslov, telefon na katerem ste dosegljivi, artikel in število kosov, ki jih želite preklicati)

 

ODSTOP OD POGODBE – VRAČILO IZDELKA

Naročeno blago nam lahko iz kakršnega koli razloga vrnete in prejmete polno vračilo kupnine. O nameravanem vračilu nas morate pisno obvestiti najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, blago pa vrniti v nadaljnih 14 dneh. Stroške vračila blaga krije potrošnik. Ob vračilu lahko zahtevate vrnitev kupnine, ki vam jo bomo nakazali na vaš transakcijski račun najkasneje v 14 dneh od prejetja obrazca za vračilo blaga. Omogočamo pa tudi zamenjavo izdelka. Če gre za brezhiben izdelek, ga bomo ponovno uvrstili na prodajne police, zato izdelek ne sme imeti nobenih znakov uporabe ali poškodb, vrniti ga morate v nespremenjeni količini in v nepoškodovani embalaži.

Pričetek postopka vračila pričnete z izpolnitvijo obrazca za vračilo blaga.

 

REKLAMACIJE

V primeru reklamacije nas o tem pisno obvestite v 8 dnevih od prevzema pošiljke na naslov:

Medical center d.o.o., Ulica Ferda Kozaka 30, 1000 Ljubljana.

Vsako reklamacijo bomo poskušali rešiti v korist uporabnika (kupca), razen če ne gre za poškodovano blago pri nepravilni uporabi!

 

REKLAMACIJA POŠKODOVANIH POŠILJK

Kljub skrbnemu ravnanju s pošiljkami se lahko zgodi, da je paket ob dostavi fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja.V takem primeri mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

 

STVARNA NAPAKA

Stvarno napako lahko uveljavljate v kolikor menite, da kupljeni izdelek že ob nakupu ni imel lastnosti, ki je potrebna za njegovo normalno rabo in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, tako da nas o tem obvestite najkasneje v roku dveh mesecev od odkritja stvarne napake in po lastni izbiri zahtevati: odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

Izdelek nam dostavite v pregled z natančnim opisom napake. V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, bomo zahtevi ugodili najkasneje v roku 8 dni po prejemu izdelka. V kolikor o napaki obstaja spor, lahko iz naše strani prav tako v roku najkasneje 8 dni pričakujete pisni odgovor.

 

Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Zavedamo se, da je zasebnost obiskovalcev in kupcev v naši spletni trgovini na prvem mestu. Zagotavljamo 100% varstvo in zaščito vaših osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Z registracijo v spletni trgovini soglašate, da vaše osebne podatke shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, obveščanja o novostih) in ostalo potrebno komunikacijo.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

 

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina je last podjetja Medical center d.o.o., Ljubljana, ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene v spletni trgovini so last podjetja Medical center d.o.o., Ljubljana in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja Medical center d.o.o., Ljubljana.

Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije.

Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v tej spletni trgovini ali začasnega nedelovanja spletne trgovine.

Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu.

Z uporabo spletne trgovine obiskovalec, kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.

 

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte na: info@pharmos.si ali pisno na naslov Medical center d.o.o., Ulica Ferda Kozaka 30, 1000 Ljubljana.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

0
    Košarica
    Vaša košarica je praznaV trgovino
      Calculate Shipping
      Vnovčite kupon